FANDOM

Prostituția este definită in general ca activitatea celor ce oferă prestații sexuale în schimbul plății unei sume de bani. Activitatea, oferită de persoane de orice orientare sexuală, poate avea caracter autonom, profesional, de obișnuință sau ocazional.

Definiții Edit

Judecătoare de la Tribunalul Timiş: „Nu e nici o profesie, nici un rău necesar. E o formă de violare a demnităţii umane”.[1]

Prostituția în artă Edit

În Oudekerksplein, inima cartierului roşu din Amstedam, o femeie cu sânii goi stă în tocul unei uşi, aşteptând clienţi. Numele ei este Belle, prima şi singura statuie din lume dedicată prostituatelor.[2]

Recorduri Edit

  • 2009 - Tiger Woods a plătit 60.000 de dolari pentru a face sex cu italianca Loredana Jolie. Matroana ¨Michelle Brown¨ a declarat că Woods plătea câte 15.000 de dolari pentru o partidă de sex cu italianca.[3]
  • 2014 - Gwyneth Montenegro - a crescut într-o familie de creştini devotaţi, dar s-a culcat cu 10.091 de bărbaţi, a făcut orgii cu cocaină şi a câştigat zeci de mii de dolari.[4]

Germania Edit

De când Berlinul a legalizat prostituţia, în 2002, cifra de afaceri a crescut simţitor. Într-un singur an de la producerea acestei modificări, s-a ajuns la 6 miliarde de euro. În toată Germania se numără 400.000 de prostituate care zilnic satisfac peste un milion de clienți.[5]

Note Edit

Legături externe Edit

Forme voalate de prostituție

Also on FANDOM

Random Wiki