FANDOM

facebook (pronunțat /'feis.buk/ v. AFI) este un site web de tip rețea de socializare din Internet, creat de către Mark Zuckerberg în anul 2004 pentru a oferi posibilitatea de a contacta persoane apropiate, dar și persoane încă necunoscute.

Probleme de securitate Edit

Sute de romani stabiliti in Spania, Italia, Franta sau Germania s-au trezit ca sunt acuzati de fapte grave pe care, in realitate, nu le-au comis. Escrocii, de cele mai multe ori, tot niste conationali, le-au furat identitatea. Avocatii spun ca hotii au acces usor la datele personale, in conditiile in care multe persoane sunt atat de neglijente incat pun pe internet informatii private.[1]

Facebook și românii Edit

Sălăjeanul Gabriel Antoniu Lavrincic îl acuză pe Mark Zuckerberg, unul dintre fondatorii Facebook, că a plagiat ideea creării reţelei sociale şi susţine că el este adevăratul inventator al conceptului de “reţea socială” (septembrie 2016).[2]

Defăimarea pe Facebook Edit

2016
  • Un tânăr din Odobești a fost amendat de poliţie pentru postări critice pe Facebook împotriva primarului PSD.[3]
2017

Printr-o decizie definitivă dată în luna februarie a acestui an, o instanţă din România a obligat un bărbat care a postat pe Facebook afirmaţii jignitoare şi calomnioase la adresa unui poliţist din Întorsura Buzăului să-i plătească acestuia daune de 15.000 lei şi a dispus dezactivarea contului de Facebook al pârâtului.[4]

Critici Edit

2017, februarie - Politica anunțată de Facebook de a elimina așa-zisele știri false este un proiect finanțat de miliardarul american George Soros și de alți oameni de afaceri de stânga, dezvăluie Breitbart, un influent site conservator american.[5]

Controverse Edit

2017
  • Amendă de 110 milioane de euro dată de UE pentru Facebook din cauza acordului cu WhatsApp.[6]

Mark Zuckerberg Edit

Critici
  • Conflictul cu proprietarii de terenuri din Hawaii.[7]

Note Edit

Legături externe Edit

Also on FANDOM

Random Wiki